Sunday, March 7, 2010

Perhatian kepada 'ANDA"!!

Babak 1


Apa yang aku patut buat sekarang? Call dia? Msj dia? Dan dengan bodohnye berkata…’I suke u’!!! macam tu? How stupid kan?! Hot? Good looking? Serdehana? Owh, kalu itu lah cita2 nya memang senang nak dapat tapi susah nak jaga dan lupakan! Xkan la dia baru ada kancil je dah dah jatuh cinta? Damn! Punya lah nak berubah, yang kurang semua baek nampak depan mata! Wow! Tu lah nama nya bodoh…sememangnya aku budohh!! Sekarang nak set plan? 1st, 2nd and 3rd steps! Duduk rumah buat bodoh, tido, tak pon kerja, jangan msj or call kan? Kalu dia buzz YM just ‘hi’ jer..xpayah nak bodoh Tanya dah makan? Dah basuh sepender? Td pergi mana? Sambil tuh chat dengan muka tersengeh and hati yang berbunga? Yurk!!! How grossssssssss…!!!!!

Babak 2


Macam mane nak ubatkan hati manusia yang dah pecah tapi tak berkecai? Xkan nak hasut sampai benci? Tak pon racun otak dia sampai dia cakap ‘ yes! I do hate him’! itu drama sangat la plak, then? Baru 21 tahun, dah kene piker pasal cinta, aku tak pernah rasa bercinta sebab aku manusia kejam! Semua benda depan mata tak reti nak hargai..so? revenge? Tak kan aku nak jadi penulis sekeerriiipppppp lagi untuk babak ‘ kita berpisah’ ..melayu sangat kan? Babak akhir dia, berlari anak sambil air mata berjujuran and rambut plak feeling2 kene tiup angin..mana nak bawak kipas lagi? Nak bawak make up lebih coz nnt nak kene touch-up…..babak nye nak kene kejam? Yes?!! Aku setuju!!! Biar padan muka dia wahai manusia yang tak reti nak hargai pengorbanan orang laen! Aku xde niat nak marah or nak cerita aib manusia..tapi aku nak orang tau yang aku sangat marah!!! Pedulik ke nenek aku? Babak kejam tu senang jer…bitchwalk dengan kasut 5 inci, pakai dress hitam yang super duper sexy and for sure make up yang sangat menggoda…berdiri depan dia and tampar!! Ah2, I just said TAMPAR!! At least walaupon otak dia tak bersepah atas jalan ko puas hati dan aku puas hati! Geram!!!!

Jangan la bodoh sangat kata, kalu lah masa boleh di putar semula…benda tu xkan berlaku! So, rendam muka dalam baldi sampai lemas or maybe separa mampos so that kita sedar yang kita berpijak di bumi yang nyata bukan fantasi or snow white story ok….??!!


Babak 3
Kepada sesiapa yang rajin membaca blog aku nih or dalam singkatan curi2 baca sebab nak cari ‘update’, rumah finaz dah siap di cat dengan kaler GREY! Rumah tu akan cantek..trust me!! Taste dorang memang clas…tak serabut, simple tapi eksotik…well, frens still around, tak terlewat nak datang bersimpuh depan lutut…hahahahaha..take time ok?!! Gud luck….

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!