Tuesday, March 23, 2010

Hanya teringat...

pertama, aku teringat Gina Manan..she's a lecturer, sister, a gud fren, gossiper, setelit gosip, ketua pengarang majalah 'kak nam mass com' , catalog Coach fakulti and hurmm...ni sume salah Ozzie, dia yang mengingatkan aku kat Gina..pasni mesti xde kak kiah yang on ym semata-mata nak tanya gosip ( selain tanya khabar) , kuranglah bahan-bahan fitnah pelajar yang laha kat fakulti tuh, xde jugak la kawan mak yan nak merumpat and so on..


pesanan penaja : dun forget to update ur blog!

kedua, i just miss Finaz a lot!!!!! dulu kitorang akan dengar lagu Nidji, Dewa 19 , Fabulous Cats, Imran Ajmain dan segala bagai bentuk muzik dan genre..but most band Indonesia la..aku teringat kitorang menyanyi lagu dan kareoke dalam kereta gelak sampai suara masing2 macam longkang berdaki, gelak sampai menangis-nangis, menari-nari dalam kereta sampai aku tak tahu la BGJ tuh masuk syurga ke neraka sebab dosa mengumpat, mencarut or segalam bagai azab nye sekalian umat nye...

sebagai pengubat rindu mari kita dengar lagu Nidji- Biarlah! lagu ni memang kesukaan kami..one more song is Bawaku Terbang by TFC!

apa yang aku tulis sume orang kata merepek, berangan or maybe gila..tapi kalu mat salih bergomol kat tengah bandar, video siamang-siamang kat youtube buat aksi bodoh xde plak nak nak kata bodoh kan? so, suke hati...yang pakai sepender merah tu aku, bukan kau..kalu banyak cakap kang sia2 je aku sumbat dengan POKOK CILI..bukan cili yer!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!