Tuesday, February 9, 2010

Akibat Kecewa

akibat kecewa, aku berazam nak mengubah hidup menjadi lebih super duper ceria...aku akan berangkat ke Kelantan malam ini untuk membawa diri yang luka dan lara..maaf! semuanya penipuan belaka...aku bukan kecewa bercinta, sebab aku tak pernah bercinta ( maklumlah tak laku )..aku kecewa sebab tak boleh nak beli handfon baru, handfon lama dah aku tempatkan di muzium negara akibat terlalu antik, sekarang aku meminjam handfon jiran aku yang tidak lama lagi akan di tempatkan di muzium yg sama...haish!

yang nak ke Kelantan tu bukan propa ye, aku nak pergi betol2 malam nih, nak pergi merenjis air loji kat kawan finaz which is Ayu al-gajah! hahahah..sori ye nok, moga2 ko 'sehat' kat atas pelamin tuh...pompuan ni nak kawen, maklumlah trend terbaru ialah kawen, kawen kan macam ko pinang aku, aku terima kau, tak payah pikir pasal duit dan masa depan, janji kawen dapat maen! kan? beli je cincin...hahahaha...( bukan untuk ayu ye)

masa kat Kelantan nnt aku nak cari kat dalam peta dunia, mana gamaknya club yang ada kat Kelantan, tak kesah la kene bayar seratus ker untuk cover charge..kalu betol la ada club kat sane, aku tabik papan anjal la weh!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!