Sunday, May 30, 2010

Back To His Life

Im Back! cerita dulu zaman sekolah menengah sampai la pertengahan semester pertama, yes! aku tak henti-henti jumpa peminat kesana kemari..then berenti gejala sosial itu sebab busy dengan kawan-kawan yang jelita dan kacak..werkkkk!

now, aku dah kembali seperti dulu! owh yes, apa dia?? aku bitch? slut? minah lorong? xla, aku rasa tak, cume geisha yang tidak dibayar tapi pandai menjaga maruah diri..semua yang berlaku ni sebab aku dendam dengan apa yang berlaku..i dun fuckin kesah dengan apa orang nak cakap..hari ni aku bawak orang lain, sok aku bawak orang lain, lusa bawak orang lain...kita tengok siapa yang kenaaaaaa!!

tapi dis time kene bergerak diam-diam sebab kalu kantoi susah, maklumlah kan ramai orang dengki, kang ramai yang fitnah, bila kene fitnah mulalah la kan yang kampong-kampong stok dari taman negara punya orang tu sume akan tarsentap bijik..yang buat party pon ye jugak...hahhaha

adakah saya semakin jelita?!

1 comment:

jangan komen kalu tak paham!