Wednesday, May 5, 2010

PAPERS

ah'ah, aku lembap skit kalu belajar tapi tak kacau tetek mak kau kan?

mukadimah dah mecarot, content kene la berbunga-bunga...sebagai pelajar yang pra-cemerlang, mingu depan aku akan menduduki semula kertas Ekonomi dan Marketing! ucapan untuk syok sendiri, GOOD LUCK PRINCE AGORA!

habis je paper, aku akan make sure aku kerja, lepas kerja gaji pertama nak beli banglo 3 tingkat, lepas beli banglo 3 tingkat nak beli Bentley warna putih dengan BMW X8 kaler merah , lepas dah ada kete dengan rumah nak beli perabot kat Armani, Versace dengan Da Vinci dan akhir sekali baru akan minum petang sekejap aje kat Paris, malam balik Malaysia lepak Goe's..

wish me luck ok? sebab aku dah xde duit nak blaja lama-lama and plus aku tak minat dah nak beljar!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!