Tuesday, May 4, 2010

Cerita KOSMIK Ku

hari ni kita bercerita tentang cerita kosmik bukan cinta kosmik yg aku dah gilakan macam keropok lekor tu...hidup aku separa realiti separa fantasi dan realitinye seperti yang aku sahaja yang tahu..belum tentu kalu aku 'beromen' dengan dia, cerita yang sama aku akan romenkan, belum tentu aku rapat dengan dia, cerita yang sama juga aku propakan..

yang fantasi biasalah, budak-budak kecik yg baru nak kenal dunia mcm aku ni, itu nak buat, ini nak buat..macam caca merba dan belum tentu semua tu menjadi kalu dok umah hari-hari depan laptop sebab bila dah dapat kerja kene tipu plak dengan company yang hawau! kimak! cibai! tapi aku berterima kasih sebab aku diberi peluang untuk 'ditipu' so that in future aku boleh prepare dengan haiwan-haiwan ini..semoga korang bankrup k?

misi kali ni banyak, bulan ni kalu nak di ikutkan memori otak aku yang bermemori besar ni dah penuh tapi 'red carpet' nye tak nampak lagi..sangat kabur dan kelam mungkin? biasalah kan, hidup tak bersuami takk beristeri or in short konpius identiti..inilah nasibnya!

beberapa patah kata dari aku : TERIMA KASIH F.CAT BUAT LAGU CINTA KOSMIK, GOOD LUCK TO ONE NATION EMCEES DENGAN LAHU-LAGU ANDA...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!