Thursday, May 27, 2010

Copy and Paste

good morning dan selamat pagi, selamat yang teramat morning untuk diri ku..dah lama tak bangun pagi tetapi hari ni bangun dengan semangat nak cari kerja tetap yang baru sebab dah tak tahan kerja retail yang selalu buat aku demam, sakit, kaki bau busuk, lapar dan bibir mongel aku ni pecah...susah kalu kerja dengan manusia yang makan babi dan kuat mengampu ni! lewat seminit kene HIGHLIGHT pink oleh si babi tapi bila 'sahabat' makan babi sendiri yang lewat maka silakan sorok la, the best part is beromen dalam fitting room! haish! seb baik aku xde camera or apa2 kelengkapan nak buat filem porn, kalu tak kita akan dapat melihat betapa kejinya bila staff sendiri amik baju berjuta-juta helai then masuk fitting room lelama..

copy and paste : best tak tajuk tu? susah kalu kawan sendiri jadi idol untuk diri sendiri, nak buat camaner kalu dah femes dan si idol pon perasan femes? yang berangan femes tu lupakan sebab kalu dia tak femes mcm mana dia tak berangan femes ye dak? tapi yang suke copy and paste ni, BESAR TAJUKNYA! dari dulu sampai sekrang, kalu la yang di copynya artis atau selebriti yang style nye dah tentu-tentu vogue the vast takpe ini kawan sendiri yang berhingus dan kencing tak tos?! dari atas sampai bawah, dari style rambut sampai bulu jembut, dalam hati kata kagum tapi kat depan nak bersua muka pon kalu boleh tarik muka cipet belah seribu..mampu?!!


kelakar la u ni, i xnak la tuding jari kat sesapa tapi dah banyak sangat cerita..hah?? terasa? pergi la jahanam sama kau! kalau dulu orangnye nothing, sebesar hama pon orang tak pandang tapi sekarang asal ada event je berangkut, asal ada new collection je sapu, asal ada 'kad jemputan' ke sana dan kemari je pergi..walaupun duit xde tapi tetapppp mahu menjadi sebahagian yer..alahai senah oi, cermin la diri tu...i nak dok diam je, senyap je...sampai la gunung berapi meletop..hahahahaha

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!