Saturday, May 22, 2010

3 days

takde apa yang dapat digambarkan bila apa yang kita rancang tapi akhirnya hasilnya tak seperti yang diharapkan...wut a sad story! yes! aku tak pergi Pulau Perhentian, boring, sedih, hiba, terbodoh dan mungkin hina rasanya bila mempermaikan perasaan rakan2 yang kita sayang!

cuti yang di ambil sambil menipu sunat di Club Monaco rasa terbuang, 3 hari nak buat apa? kalu ada seribu dalam tangan mungkin aku akan terbang ke awan berlumba dengan burung punai untuk sampai ke London! seribu ? London ? angan-angan tu semua....

hari pertama cuti, aku dan kekasih hitam ku ke Ipoh untuk mengambil adik beliau yang 24 jam akan pakai shades dalam kereta, masuk toilet RnR dan masuk rumah...hahahah..kalu dia masuk masjid pakai shades confirm aku terberak gelakkan!
perjalanan nye tak bosan lansung, malah menghiburkan, dengan adanya aku si penglipura yang tak kan habis idea nak bercerita...siapa yang mendengar so far tak pernah kata bosan..hahaha! setuju?!

hari kedua cuti, angah (cousin) datang dengan kawan dia sebab nak ajak ibu mengumpat pasal manusia yang tak sedar diri, mengutuk ibu, mengata ibu, pinjam duit tapi tak bayar dan berdendam dengan ibu! DASAR! aku kalu diberi peluang aku nak suruh adik beradik aku kencing atas muka dia, biar dia rasa mcm mana panas dan pedihnya bila orang kene caci dan di hina dengan mulutnya....FUCK! as usual, waktu magrib waktu kegemran aku nak keluar berdagang, lepak rumah Finaz kat Kembangan dengan husband...konsepnya indah dan permai serta harmoni, makan meggi, nugget and ayam goreng! koktail sangat kan walaupun.....

hari ke 3 masih menjadi tanda tanya sebab ayah kerja..nak pg Selayang? orang Selayang yang datang umah...just wait!

sekarang, buat apa yang aku suka, cakap apa nak cakap..jangan takut jangan segan...kalu malu duduk bagan!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!