Monday, May 10, 2010

Baru dan Lama

a story of new and old frens..yang baru, dulu ingat tak suke, benci sangat, sekelas tapi macam sekandang, tak rasa nak tegur malah nak gelakkan, rasa menyampah xde tapi geli hati je, dapat kat kawan2 aku yang kaki mengutuk habis la perempuan tu...but now she's my new fren, yang gerak every day without tertinggal one day kalu ada clas, akan tunggu kat mana2 sampai aku sampai, update if ada test or quiz! i just wanna say thanks to u my girl! kenangan yang i xkan lupakan selama semester dengan u ialah, bayar kan duit tambang i, teman i turun naik tangga satel kan slip exam i, lepak BB sesama dan paling latest tolong kereta kawan i rosak...hurmm..

cerita ni berkaitan, ini cerita yang lama, dulu kawan rapat kat sekolah, geng pengganas je, i mean pengawas, makan kerepok lekor dengan nasi kuning and sambil hangit makcik kantin, suara macam hali lintar, kalu menyanyi kusssss semangat! sedap sangat suara nye..walaupun badan nye never kurus-kurus walaupun makan julap semangkok! now, dia junior aku, cerita bertetek bila kereta dia rosak TADI kat Subang! mak ai, habis kelangkang aku berpeluh dengan hujan dan lopak air yang membinasakan! rosak plak kat kawasan rumah orang-orang kaya yang sangat budiman dan membantu..aku rasa persepsi aku selama ni kene berubah skit...sikit dan sekejap sangat rasanye!

penat yang teramat sangat rasanya akan melahirkan anak bila2 masa sahaja..

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!