Saturday, May 15, 2010

Mind Your Own Business

dear peminat and DIE HARD FANS MEETINGTINGKAP.BLOGSPOT.COM!

1st, tolong jangan baca blog ni kalu niat nak jadi batu api or segala batu pukimak yang ko dah buat kat semua orang! mmg dasar sial! hentikanlah perangai buat orang gado-gado ni..aku dah pernah kene sekali dan kali ni ko nak kenakan lagi? aku tau aku femes dan mungkin selebriti tapi jangan la obses sangat cerita pasal aku..plz? *aku tgh buat muka yang paling sial! kat depan korek cerita? kat belakang sampaikan cerita? so sad la tuhan jadikan manusia macam ko kat muka bumi ni...dengan sapa je ko akan buat macam tu kan?

2nd, aku xpernah pon ank kesah ko anak sapa, anak saudagar dadah, anak tauke pelacuran mak nyah or even anak orang kaya atas teratas! but plz, hentikan la segala perangai azab kau ni tu wahai manusia..sumpah aku dah tak amik tau pasal kau and tak hingin nak amik tau! kalu hanjenk berak tepi jalan mungkin aku akan tengok tapi kalu kau lalu tepi aku zillion kalu aku terpikir nak pandang

3rd, i dun care ko nak tumbuk, nak belasah, nak pukul or wut so fuck 'sean kingston'! untuk peminat blog terfemes among cendiakawan dan hartawan berpelajran tinggi, diploma holder tapi otak sengkek meh aku bukak segala pekong kat jamban aku!
senang je, enam bulan selepas aku belajar kat Unisel aku dah jadi femes sbb aku manusia-manusia yang terhebat dan teramat nak tahu siapah MUHAMMAD HAFIZUDDIN sebenarnya, dia anak orang kaya ke? bapak pakai kereta mahal ker? siap ada penyiasat datang rumah lagi spot check! itu dalam masa enam bulan pengajian, selepas enam bulan pengajian, AKU DAPAT MESEJ MINTAK MAAF dari seseorang,aku maafkan dan KAMI BERKAWAN SEMULA tapi, maklumlah manusia yang batak, jakun dan riak ni susah nak puaskan hati mereka, habis cerita pasal aku, family aku dan segala yang berkaitan dengan aku di cerita nya..huh! VAZZ....abis kalu orang dah bukak cerita pasal kita xkan kita nak dok diam goyang punai sampai kecut kan? aku bukan manusia bodoh, MAK BAPAK aku ajar bersabar dengan manusia itu tapi aku cakap NEVER sebab benda tu dah sangat melampau! mak bapak aku tak bg berkawan dgn dia tapi aku still berkawan mengenangkan dia tu xde kawan sebab maklumlah kaki PROPA!

bila aku kenalkan kat kawan-kawan aku, tapi aku tau, dia ni style suke amik kawan2 kawan orang..xper, aku relakan sebab kezian tapi xtau plak sampai SEMUA dia amik..hahahahaha..KARMA maybe?

butoh kalu nak cakap aku macam budak2 gado pasal benda2 bodoh sebab selama ni aku bz kan diri aku dengan TIDAK AMBIL TAHU pasal anda anda anda anda semua di SANE,sikit pon aku tak heran korang nak buat apa..tapi biasalah kalu dah dasar hati bangkai, dengan sapa pon boleh jadi kan? aku dah terkene banyak dengan KAU, jadi aku sebagai mengikut nasihat mereka yang FEMES dan mereka yang BIJAK akan sentiasa diam dan tengok pementasan wayang buruk itu!

aku dah sampai xtahu nak cakap apa lagi, isu blog? hah! blog kawan comolot dah private, tapi aku xnak private kan sebab nnt xde la orang tahu pasal aku..kenapa nak terasa kalu tak buat? kenapa nak kesah kalu tak heran..just stay away! SELESAIKAN masalah kau dulu, bukan sibuk nak cari cerita pasal aku...

teros terang, ini cerita untuk 3 orang manusia...aku terpaksa sebab kalu gado depan2 kang sume benda ungkit silap2 yang baik comolot pon boleh BERTUMBUK, better dont ok?! yang pasal post2 yang lepas tu, cukup la aku cakap aku tujukan untuk seorang, bukan setiap rangkap untuk setiap orang!

kalu nak sangat amik tau, call me or text me! senang..KHAS UNTUK MANUSIA-MANUSIA BIJAK SAHAJA!

2 comments:

  1. Nok kenpa ko nie...mcm meroyan aje..siapa yang kacau ko tu,meh mak belasah ngan handbag-handbag COACH mak tu...kalau tak cukup jugak, kasut Stuart Wietzman ataupun Nine West pun okay jugak kut

    ReplyDelete
  2. biasalah kak nok, manusia mana pernah puas, i dah sangat-sangat malas nak amik tau...apa yang i tulis kan blog is my own business, suke hati nak tulis dan cakap apa as long as tak mention the nameS...

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!