Tuesday, May 25, 2010

Black or Pink

why black? why pink? black : konsep nekad, benci, keringkan hati, buat bodoh, buat pekak, tabur cerita, benci sampai meluat, korek salah sane, korek salah sini, duduk senyap tapi kat belakang mengata..
pink: dok diam, buat bodoh, jangan amik tau, senyap dan senyap, plastik jadi baik, buat segala hal sendiri...

apa lagi yang tak cukup? aku tak kesah ko nak buat apa pon, tapi manusia bila dah buat salah maklumlah mesti akan cepat melatah, ah2, aku keluar kan segala pekong, cerita semua benda yang aku nak cakap tapi semua benda tu betol dan apa lagi aku nak buat?

senang, jangan kawan dengan aku lagi, sebab? ko malu? malu semua benda yang kau buat aku perhatikan, semua benda yang kau buat aku korek dari A sampai Z? owh, kesian la....sungguh memilukan!

benda ni bukan untuk bekas kawan baik tapi untuk manusia yang terasa dengan AKU!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!