Thursday, May 6, 2010

BENCI

mingu ni aku kira-kira mingu yang aku benci, cerita sekarang bukan sebab aku tapi kawan-kawan aku! besfren kene rojak dengan bf and yang ex-bf terkenang kan ex-gf? OWH MY GAY! apa ni? ini end of life ke apa?

ingat kan ataupun perkiraan nye hidup kawan-kawan tak semalang aku yg duduk rumah dan tak kerja..rupa-rupanya aku mungkun bernasib baik sedikit!

aku benci manusia yang pukul perempuan! dan aku benci perempuan menghambakan lelaki!

apa lagi yang tak cukup? adam di jadi kan untuk hawa dan begitu juga sebaliknya..nak kata dorng spesis pengkid, maknyah, pondan dan segala songsangan tu tak pulak? kalu yang songsang boleh berjaya knp tak jadi songsang jer? ( matilah aku)

senang! tutup cerita..yang pompuan bercinta dengan pondan dan yang jantan bercinta dengan pondan! macam ni lah kalu manusia tak sedar diri! baik mati lagi bagus pastu kalu dilahirkan semula baik jadi binatang!

1 comment:

jangan komen kalu tak paham!