Tuesday, April 27, 2010

Pesanan Penaja

ini pesanan dari penaja-penaja yang membayar aku untuk memberi pesanan, maklumlah aku kan orang susah, idop orang tanggung, so penaja-penaja aku la kan?

macam ni, kalu dah tak nak kawan, jangan stalk page or blog orang, kalu nak tau teros direct jumpa, ada aku kesah ko gila meroyan nak kawen or bertunang???! orang bijak sentiasa berada di pihak yang benar dan so bodoh dungu biasalah akn sentiasa hanyut bersama teteknye! hahaha..bak kata penaja, kita dah hidup happy sekrang, buat apa dia nak sibuk-sibuk? bukan ke kawan-kawan dia 'hot-hot'? 'stylo-stylo'? dulu, orang bg peluang, tapi sekarang tidak lagi..kaut la semua kawa-kawan aku buat cerita baru kalu boleh racun sekali k? satu penghuni rumah banglo nak berperang dengan penghuni khemah kenopi? hahahahaha...

hati manusia ni berubah-rubah..dah bosan ker? kalu dah bosan sila kembali ke pangkuan 'keluarga' bukan 'kawan-kawan'...erk? nak kene mintak maaf ke mulut aku jahat sangat?! kalu aku bukak cerita dari 5 tahun lepas sampai sekrang mungkin siamang-siamang yang mengagung-agungkan kau akan lari memanjat pokok...so? aku diam dan kau KENE diam!

SILA GUNA CARA ORANG BANDAR KALU NAK SELESAIKAN MASALAH BUKAN CARA ORANG ASLI CI CONG KAI OK? i am waiting here and WE are waiting for that!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!