Sunday, April 25, 2010

Hari Raya 21

ibu masak nasi impit sambil mendengar lagu Lady Gaga, siap ada buat kuah kacang lagi, apakah petanda itu? hari raya ker? mungkin jugak...sambil memasak sambil melayan aku menari2 dan memakai costume Lady Gaga dan aku dikenali sebagai Lady Gigih..kalu Gaga pakai telefon atas kepala aku pakai kuali siap dengan sudip sekali, kalu Gaga pakai kasut berbatu kilauan, aku pakai batu KONKRIT, kalu Gaga dan Beyonce pakai baju pelik2 aku boleh buat baju yg lagi pelik dengan memakai tikar getah buat dress 5 meter..Vogue kan?

seperti biasa, ibu yang suke memasak dan sambil nak tambah tabung perot anak-anak dia akan memasak untuk tempahan orang...hari isnin makan nasi impit? kenapa tak buat BBQ je dalam ofis yang berhawa dingin tuh? tak pon hari isnin pagi-pagi makan sirih macam nyai aku..confirm meeting tu havoc!

persiapan nak beli baju melayu raya dan di buat, Grey kalernye..aku nak buat baju yang ada ropol2 kat dada pastu seluar skinny ada koyak2 skit..sapa nak join tempah meh la..aku charge murah aje...

final exam dah nak dekat, dekat sangat mcm jamban dan pilinya..aku dah diberi amaran oleh Toh Puan Terutama Norlida untuk tidak keluar malam lagi sebelum kene hempok dengan tong gas kat muka..tak bersepai pulak segala kecantikan itu semua kan? baek aku pakai topi bomba bapak aku untuk melindungi diri sendiri...

segala sambutan dah selesai dan ending nye aku berdansa, berpeluh macam baru lepas jatuh dalam longkang dan terjatuh bilik air...rindu zaman-zaman pg club dengan mereka yang aku pernah comolot dulu..pakai but pg club, terlentang, terselak coli dan hurmmm...aku tak minat Lady Gaga tapi dia yang minat aku

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!