Friday, April 23, 2010

6 Orang yang PENTING

walaupun hari dan tarikh hari lahir nya dah berlalu, tetapi kita patut meraikan mereka sepaya ada sinar-sinar ceria di kelender tahunan mereka..Adik, Mok, Jaja and kak Zura! SELAMAT HARI LAHIR SEMUA...walaupun aku yang penat dan teramat penat seolah-olah mengelola sebuah Fashion Event yang besar tetapi aku happy bg pihak mereka..( maaf gambar takde sebab takde camera)

my dearest Husband, anda berjaya meraikan hari tepung sedunia sempena HARI LAHIR anda..congrats! semua kawan-kawan ada dan yang paling penting MAHAYAM FINAZ mencemar duli ye hadir memberi restu kepada majlis! What a day..sebab tu aku tak perlukan pasangan hidup sebab kawan-kawan aku kesemuanya ada sentiasa..xde pon aku kebulur nak bertunang sana sini..

MY SUPER DEAREST SEXIEST BITCH ON EARTH, NUR DIANA NUZUIN AKMAR BT NORDIN, HAPPY BIRTDAY SAYANG..aku rasa tak perlu nak tulis apa yang aku patut wish sebab dia sendiri tahu apa yang aku tahu...

lengkap dah hidup aku...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!