Thursday, April 15, 2010

Keseluruhan

aku duduk, berdiri, silang kaki, pegang rokok, minum teh tarik, bantai keropok lekor, berborak topik yang sama, suntik semangat yang sama, bakar lagi sebatang rokok, main handfon dan aku tak tahu sama ada itu plastik, lapisan muka yang sial atau konkrit yang tak dapat di tembus! aku tau, bila aku duduk, sesuatu yang tak kene, sesuatu bermain di fikiran tahyul, syirik dan kononnya huh! cemerlang! FUCK YOUR ASS! that's it!

permulaan nya bagus tapi pertengahan nye? yes, itu sahaja, xde lebih atau kurang..mendatar dan sama rata, aku tak kesah dan aku tak heran..tak semestinya apa bola ajaib kau nampak adalah nyata dak telus serta tepat! wake up! ini zaman siber! tak ada apa yang boleh ko banggakan dengan pemikiran kontot macam tuh..aku tak kesah! sikit pon bijik aku tak sentap!!!!

fuck! aku boleh bermadah padahal aku boleh mencarot! what for nak mencarot untuk aku marah dan bengang! aku layan mesej lagi bagus, aku pikir masa depan ladi berfaedah, aku buat apa yang aku suka lagi seronok! satu je pesanan aku..plz! berubah!!

aku rindu giler Diana Nuzuin! tak sabar nak jumpa dia..dah lama tak merempit dalam Facebook..nasib baik dia tak delete aku sebab dia akan delete manusia yang dia benci aje!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!