Saturday, April 3, 2010

Benda yang Kelakar tapi rasa nak SEPAK

aku rasa banyak benda yang kelakar tapi bukan aku nak gelak bahkan aku nak sepak or mungkin terhiba dengan apa yang berlaku..kalu dulu berlagak, siap kata 'kalu aku taknak jumpa kau, ko nak buat apa? maki aku?' owh, macam tuh ke permainan yang keturunan ko ajar? kesian kan? kononnya bangsawan padahal bangsat-wan! puas ker call kawan-kawan aku? msj dorang ajak lepak? sori la hanjenk, mereka akan report kat aku la..ko tak payah nak susah-susah buat baek dengan dorng sebab dorang rasa ko hanya binatang di zoo yang dahagakan hubungan kelamin dengan kawan bapak kau sendiri! rasa terhina dan keji tak? kalu macm tuh, silakan la..silakan pergi korek kubur sendiri!! AKU PUAS HATI! aku rasa dah terlambat kot?! yang sehekor kerja kat kedai Thailand..hahaha..layak la dengan muka ko yang mcm tiang jamban tu..or mungkin ungkapan yang best ialah BFF! mak kau punya BFF la bodoh!

---------

baek yang belakang mata, mahupun depan mata, rasa geli geleman la, rasa nak tergelak....bertuah kan sekarang dapat life yang lebih baek dan bagus! semua tersusun dan sedappppp je kan? well, aku pasti semua itu xkan lama...walaupun saya ni bukan manusia pelik tapi saya ada maruah diri..apa tu?! tapi seronok tau dalam diam buat kerja, kat belakang jadi talam, pinggan, piring..aku tak penat tapi aku suke, well, kalu ko kenal aku macam mane..ko mungkin akan rasa nak bersimpuh depan aku kot? silakan yer..silakan JADI MANUSIA!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!