Monday, April 5, 2010

T'kilan

perhatian kepada semua mat rempit, bohsia, minah jalanan, tukang ukur jalan, punk makan sampah, skin girl dan shuffler...owh tidak dilupakan kepada angkatan bapok-bapok sekalian...aku nak bg tau yang aku dah tonton Clash of the Titans!!! hahaha...well, segempak ABPBH tak pengumuman ini..yes! D.SITI menang..ko nak cakap apa? kepada poser-poser mulut neraka yang kononnya tak suke artis Malaysia tuh, tolong la cermin hidung korang yang kemek macam kuali kemek tuh...jangan nak bajet-bajet jelita dok kat Starbucks je!!

act, aku nak cerita macam mana terkilan nya aku tak dapat tengok ABP..hurm..akibat terjebak dengan 'mat salih-mat salih' yang tak tengok majlis award melayu kat Goe's..so aku di persoalkan mengapa aku tak seperti badut untuk menceriakan hari2 mereka...badut? badut yang temankan manusia normal lunch kat Dome ker? pukimak kau!!

kalu tengok movie tu dengan Hanis, beli majalah Glam plak dengan Mael...hahaha..pelacur-pelacur..aku bakal khatamkan Glam yang aku baru beli..cume Wirda punya kata aluan kureng sikit la dis month..

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!