Monday, April 19, 2010

Berkaitan

semua aku nak cerita, dari mula sampai habis, yang berkaitan dan tidak berkaitan..janji aku puas dan happy! aku dah tak heran orng nak cakap apa, nak kecoh apa, nak mencarot apa, nak terajang. sepak, tampar or mungkin beranak anak haram sekalipun! yang penting aku tau, kat belakang aku ada tali barut dan segala tali pusat yang gelaran nye ' pukimak'..senang! itu untuk manusia yang tak sedar di untung..aku baik tak bermuka, aku senyap tanpa cerita tapi balasanye? sabar eh? nak kene sangat kan?!! mula-mula aku tak kesah..tapi tak best la kalu tak gado, walaupun aku tak hebat at least ko mungkin boleh cuba makan panadol sepapan! mahu????

ingat musuh dah xde, rupa-rupanya..topi bomba bapak aku tu tak penah hempuk sesapa, but kerja bapak aku tu xde pon nak buat dosa..tapi, tak salah kan kalu jadi Megatron sekejap?

yang penting, aku baru balik holiday kat Lumut dengan Finaz, Abby, Ikha, KOrex, Is dan Ebo..tak penting pasal cuasa panas tu, yang penting riang ria saya yang aku perolehi..apartment 2 bilik kat Swiss Garden Lumut, banyak kesah best! main pool sesama, mandi swimming pool sesama, kene kejar anjenk sesama, terlompat kerusi sebab dengar anjenk menyalak, roti hangus, sesi mengumpat pasal dia dan dia..2 orng tu je sebab yang laen semua ok, main kad dan yang paling penting aku jumpa kazen aku kat sane!!!! ha kauuuuu..menjawab!

segala hutan dan paya di tempuhi untuk sampai kat tempt tuh, letih, panas dan penat! tapi itu semua pengalaman dan perkara baru nak dipelajari..biar susah skit macam mana nak masak sendiri, kemas tempat tido sendiri dan hidup dengan kawan2 yang rapat dan saling menyayangi..bukan sampah yang suka cari salah orang lain dan bajet bagus!!! cibai!!!

walaupun mama Isabela merandung, dan baby nye ialah..(yang penting bukan spesis aku) tapi kami dah biasa pergi holiday sesama, aku percaya dengan mereka dan ini ialah yang aku suke..tak penting kalu manusia yang keluar kan statemnt ' aku plastik je selama ni' ' aku boleh hidup tanpa kawan2' dan mungkin ' happy sangat tak terkata sebab nak bertunang'...kononnye sedih sebab kawan baik sendiri xtau yang dia nak bertunang! hakkkk tuuuuuiiiiiiii..hamek!

masa holiday ingat nak suro Ebo kareoke suara sumbang seh dia tuh, tapi dia xnak, jadi aku menyanyi tanpa segan dan silu terhadap mereka yang hadir..maklumlah suara dah macam Beyonce..as usual, Abby tetap dengan blur memanjang dia dan mulut dia yang mcm bertih jagung tu tak tau bila akan senyap..macam biasa jugak kalu dengar nama kawan baek masa sekolah dia diseru dia akan kata ' that bitch???' hahahaha...Ika? biasa la si kartun tu..Gf kakak Korex yang sekepala dengan aku..maen pool sesama sampai 10 games..ha! terel ke terel? sudah tetntu la aku menang kot...dan paling penting aku percaya kat IS cara dia memandu...selamat pergi selamat pulang..

ke kampung kelip kat Kuala Selangor tuh aku jadi jakun lama..kelip-kelip oeh kelip-kelip..ingat boleh tengok kat dalam iklan TNB je, rupa-rupanya boleh tengok depan mata sendiri..wow! ianya sangat menarik dan cantek walaupun tiket nye mahal berdentum! masa holiday tu jugak kitorng pergi Bukit Melawati yang ada Lotong makan kacang panjang jer..berlagak tol...orng bg aor TINGE xnak plak tuh...adalah adegan2 jalang menjerit2 kat situ..aku takut jugak tapi biasalah xnak pecah lobang kan..kene la control..

so, cukup ke cukup cerita tu? sapa-sapa yang call yang tak reti nak tanya khabar tuh dan teros redah nak mintak fon nmber orng plz la...!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!