Thursday, April 8, 2010

Aku perlukan cermin

cermin, cermin..siapakah yang palinggggggg sannnteqqqq kay Facebook? I???? har har har..funny la cermin ni..asyik cakap benar je...

cermin, cermin..siapakah yang palinnnggg femes kat Facebook? I???? funny la cermin ni ( sambil tampar cermin )

hurm, aku rasa aku xperlu kot nak buat tawaf haji or umrah kat Fb semata-mata nak femes..aku saje je post kat atas tu supaya kalu manusia laen yang tanya cermin tuh akan kata " sorrrrriiiii, u buruk "...

ini bukan sesi nak kata aku cantek, ko buruk tapi aku menyuarakan pendapat kawan aku yang lemas dgn adegan-adengan unsur dan tema menyundal kawan dia...adoi! macam mana entah tuh?

buat la pusingan sampai tersemban sekali pon, once mereka tahu ko siapa, thts it!!! aku dah malas nak canang citer pasal ko sebab aku tak komisyen pon tapi maklumlah atas permintaan ramai kan..

ENGKAU : baik 60% , jahat 40%....aku tak lupa budi orang ok!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!