Tuesday, April 13, 2010

KTM

hari ni terbangun awal dan terpaksa bangun awal sebab nak siapkan asigment mak tiri aku yang berbangsa lain tuh, muka ada kene aim, siap kene chop ada geng lagi..GENG PRADA?! terima kasih ye makciks! i femes semula..ada clasmate buat muka? pergila jananam weh! aku pon tak bulur nak tengok muka estet ko tu..lagi 2 mingu nak final..yes!!

so, kat kolej kebanggaan keluarga ada shooting, pelakon-pelakon sedey kesemua mereka..cerita apa xtau tapi yang penting 'heroin' dia hensem! clas yang sampai petang membuatkan aku mengantuk seperti ingin beranak, seperti mabuk teh o ais dan mungkin seperti marathon dari Afrika ke Malaysia..

hari ni xnaek bus sebab tumpang Anis sampai KTM Batu Tiga, dengan harapan naik KTM harini xde la terserempak dengan 'Pelancong' dari negara-negara jiran..owh yes, aku salah, terduduk sebelah manusia yang nak cerita pasal nenek dia tak basuh berak kat Bangladesh..aku terasa 'kesepian' bila dia bercakap dengan kuatnya..berkira-kira nak hempok muka dia dengan majalah Juice kat tangan..seb baek i ni seorang ibu yang penyabar..

sampai di satu setesen KTM, segerombolan perempuan yang aku xtau dari perut bumi belah mana yang jakun, suara mcm lalat nak jadi transformers,dn mereka berebut tempat duduk dalam KTM!! OMFG!! aku tak paham kenapa, KTM yang mula nye tenang selepas si Bangla sebelah aku senyap sebab kene jeling dengan aku tetiba riuh rendah macam kat bilik pembedahan ibu monyet nak bersalin..dan yang teramat dan paling penting mereka BERTUDUNG! aku tak paham kenapa...aku rasa baik la bukak je tudung tu kalu dah perangai macam siamang..tak pon pakai coli atas kepala? senang skit nak perangai mcm beruk kan?

ingatkan kalu naek KTM akan mendapat ketenangan, rupanya tidak!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!