Thursday, April 15, 2010

IM A MODEL



aku nak sangat jadi model yang tidak mengikut arahan, tidak di herdek macam anjenk, pose ikut suke mak bapak aku, make-up ikut alunan tangan yang lembut lagi gemalai dan aku nak buat segala-galanya sendiri!

aku bukan binatang yang dicucuk tetek dengan suke dan riang ria raya nye mengeji aku..aku boleh plastik tapi aku tak bukan plastik sebab kalu aku tak suke nah! kene la kan..aku boleh jadi baik dan memaafkan tapi caranya betul dan saksama..hati aku bukan batu api burung ababil yang keras dan boleh menghancurkan hati orang laen, ibu aku lembut orangnya, baik dan suke tolong orang..orang kata aku banyak ikut ibu..jadi apa masalah lagi? aku macam nak terbang pergi planet marikh buat pent house kat sane..nak ikut? boleh blah!!!

aku nak tulis je hari ni segala benda, baik dari aku naik bus tengok aksi makcik tua yang kening halus macam bulu ketiak tolak kepala cucu depan orang ramai..kau? itu panggilan untuk cucu dia..besok kan nek, kalu ko mampos aku boleh sure punya cucu ko simbah Black Label atas pusara kau kalu itu yang ko didik dari kecik! kanak-kanak adalah penyeri dunia bukan bahan melepaskan geram!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!