Friday, April 16, 2010

Just wanna say HI and Bye

aku nak ucapkan HI kepada nafas baru, malam ni..aku dapat satu msj yang menyuntik perut comel aku supaya meneruskan hidup! yes, xde lagi kisah-kisah palat yang feeling2 aku sedih konon-konon kecewa dengan orang laen..so what? aku dah xnak pikir dah najis2 tu semua..aku dengan kawan2 aku sume happy yang teramat....part sedih dah bungkus, part pelassstikkk tetap! ahahahha..sori, aku tak heran la..ah2 aku psycho! mak kau susah??

dan bubyeee kepada hati hitam yang hakikatnya aku sendiri tak tahu apa mortipnye..menyanyi segla girang, nangis selagi sedih..DATE NIGHT sangat best la! baru tontoin td...Mael? kekasih gelap yang tak berapa nak gelap la..hahaha

1 comment:

  1. happy sehhhh....gud for u!
    awk g hols ngan budak2 eh? have fun tau...n take care!! kemslm kt lil sis ikha karmila pls....muaxxxx!!

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!