Thursday, April 2, 2009

B E G O K

kawan2? ada yg bijak n ada yg x...ada yg orng suke n ada yg orng benci..entah la...mukadimah mcm mana aku nk buat pon aku xtau..xkan aku nk mulakan dengn bismilah plak padahal aku nk menganjing orng...kang tulis lebey2 sentap plak sampai menangis mcm menang anugerah! ANUGERAH??? anugerah apa erk? anugerah bintang fofular kot?? dok eh...nih aku nk bg anugerah pelakon wanita terbaik dgn pelakon pembantu terbaik..getoooo!!!
hahahha...sapa pemenangg nyer? tepok tetek tanya la diri sendiri...boleh ker ko menng anugerah tuh? boley jork!!!!

nk baju Armani n seluar kat Topman...sapa leh bg aku tdo ngn dia 1 mlm!!! pelacur!!!!!!! aku bkn pelacur tapi hanyalah LAGENDA SEPANJANG ZAMAN...hahahha..terporpah sudah bak kata arit...sapa pelacur tuh? ops!! no camera plz...i xnk prng interview i...Britney xske fofulariti vurahan mcm nih...dok aku la!!!!

kenal dgn si dia..tp dia xbest..aku dgr dia ske amik kesempatan kat orang...xnk la...skit2 sudeh!! kang tergadai plak body Brad Pitt i nih..Brad Pitt???? bila nk femes n kaya mcm dia? besok..boley la..layankan.......

SPEAK OUT magazine...mcm berminat..tp kawan2 aku mcm xde interst je nk involve...hurm...baru terpikir nk buat gempak2..mesti naek nama mass com pas nih...di kenali di sume lorong2 termasuklah lorong Haji Taib...hahahahaa...pandai berkata2 kan??!! nk start study balik...td dapat markah ekonomi...dapat lowest ok!!!!!!!!! gempak x? kalu mencarut pandai..bila blaja yang sedey je result dia...kan aku dah bg tau kan? blaja mls...carut bg kan!!! xper...zud akan jd sumbody suatu ari nnt!!! nnt boleh gune ayat auntie Azean Irdawati pelakon favourite aku....LIHATLAH DUNIA!!!!! hahaahha..masa tuh mesti ada yg terjun Klcc dengan payung terjun kan??!! payung terjun?? xpayah kot.....

bufday adik aku ari nih...adik aku yg paling gila2 n paling kuat sentap!!! aku tanya dia apa ibu bg untuk hadiah..n dia jawab..ibu blm bg apa2 lg...maklumlah aku anak angkat...hahahahha..bodoh!! itulah konsep dia..kalu sentap jer mulalah ayat2 rentong dia keluar...xper...nnt aku belikan dia hadiah!! ng adiah yg besar mcm besar dia jugak!!! hahahha..padan muka!!!!

k la...nk g curve nk tngk wayang...bubbye!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!