Thursday, April 30, 2009

detik kegembiraan bermula...

sejak mengharungi onak dan duri menghadapi final nih aku salu tak cukup tido, muka naik jerawat, xde mood, badan letih dan bermcm2 simptom yg berlaku...maka aku pon mulalah mencari jalan untuk menghiburkan ati walaupon aku tau result aku akan sedey je nnt..huh!!! ari nih dah abis paper!!!!! maka, segala perancangan bersama ahli2 menteri kabinet yang laen akan bermula..tak kira yg kat shah alam atau pon kat kl..plan lebey tapi pg jer x...tuh la dia namakan propaganda!! hahahaha..aku tak sempat nak jmp semua peminat2 yg berada di luar sane kerana masa semakin suntuk untuk beraksi semasa cuti..kumpul duit, kumpul idea, cari kawan2 dan bermacam2 ag...maka, menyanyi lah organ2 dalaman aku kegirangan...sudah semestinya..klcc dan pavilion menjadi tempat wajib untuk bermukah kerana aku dan menteri2 yang laen suke bersidang kat sane!!! hahahaha..

hurm...kak yan? kejap ok..kejap x ok..knp ye? muskil..muskil..aku merindui babak2 kita gelak dan bergosip!!!! kan aku dah ckp...masa untuk berbaik...xpayah la korng susah2 nk jaja cite pasal aku or mengata aku dari belakang..lagi banyak korang mengata aku...lagi banyak la rezeki yg aku dpt!! tahniah..anda semakin laku..ops!! tertakbur sudah!!!

apa perancangan masa coti nih? dok umah??!! tidak!!! adalah rahmat kalu aku dok umah...seperti yg di rancang aku akan ke JB lagi...hah???? JB???????? kepada pompuan kampong yg bermindakan monyet2 di hutan silalah mengubah pemikiran tuh yer..jgn la nk jadi budak2!!!

shoping? hurm...aku nih xkeje...nak harap duit orng jer yg bg ehsan nk shoping...kalu orng bg kita ambik..kalu orng x bg pon kita boleh mintak!!! hahahah..sungguh kejam tema di situ....sesiapa yg rasa tergugat atau minda nya terparkinson di sbb kan aku salu shoping..silalah balik umah melalak atas tilam...kan??

kawan2 x abis2 nk gado....bila aku dah baek..korng plak bergado...maklumlah aku kan tok guru dalam bab2 nih..segala ilmu aku dah ajar...so...praktikkan!!!!!!!!! hahahaha...tok guru hanya akan memerhatikan kelincahan, kelancangan dan kebijaksanaan kamu semua...double ops!! kata kita bkn budak2 ag..so watper nak gado...kita kene ubah segala2 nya...jgn sibuk cari salah orng laen, padahal diri sendiri dah semstinya menempah tiket ke neraka!!!

mesti rindu dgn kawan2 aku sume..gelak2...lepak2...tido2..gossip2...hurm....apa nak buat? dah coti..so..rajin2 la contact yer!!!

dah la..mau tdo....mlm ni bermula aktiviti...nak tau?? neva tell people ok!! hahahaha...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!