Friday, April 17, 2009

si pengecut!!

trix? sapa ko erk? tima kasih sbb ko knl aku n memberi komen yg sangat ' membina'!!!
sebelom ko nk judge aku..ko tlg cermin diri ko...kalu ko xske baca blog aku or mata ko terasa nk buta dengan ayat2 yg aku gune..ko xpayh baca..aku xperlukan pembaca yg berfikiran kolot dan kampong mcm ko..aku tau ko mmg dah lama xpuas ati dgn aku..so ko cuba nk jatuhkan aku di blog aku x berapa femes nih sbb aku xboleh tau sapa ko...knp erk? kalu aku perasan bagus or poser or even loser pon thats me! aku rasa sbb tu la ko xde dalam list idop aku sbb ko seorng yg xwaras! hahaha...kawan2 aku dah cukup bahagia dgn perangai aku...so i dun need u asshole!!!!!!!!!


such a great day bila menang bowling...tempat kedua!! x sia2 bayr sepuloh ingit untuk menang dalam pertandingan itu...best gla!! tapi tangan sakit..berbaloi la kan?!

kehidupan tetap bermandikan kesunyian...bila nk di simbahi kebahgiaan? to all frens..tima kasih kerana berada di belakang..di depan..di sisi dan di sume sudut bahagian idop aku...membahagiakan n mencurahkan kasih sayang! kenali aku dan 'bermukah' la dengan aku supaya anda yg di luar sane yg hanya mengenali aku melalui blog dapat menceriakan hari anda dengan bersemeja dan bercerita tentang perkara yg menceriakan diri...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!