Sunday, April 26, 2009

songs of a big liar...




thanks..ko penyimpan diari suka dan duka aku...

hamizan dan amira, tahniah bufday korang berjalan dgn lancar, ramai yg dtg, mira...walaupon ko penat tp sume tu berbaloi sbb ko mendapat pulangan yg banyak..duit beb!!! sori sbb bangun kul 3 dan aku xtolong ko..hahaha..gud sista n brotha...

knp? knp bila aku dah hepi dgn life aku sangat terhibur dan gumbira..ko dtg dengan kononnya ko membawa seribu penipuan harapan terhadap aku? sungguh tidak adil bila ko mencari aku tatkala ko sunyi dan bergaduh dgn orng yg ko sayang!! adakah aku tempat singgahan seperti rumah tumpangan? bila ko suka ko dtg dan bila tidak ko pergi tanpa melihat keremukan hati aku?! bijak dan berkeyakinan sungguh perlakuan ko...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!