Friday, April 3, 2009

Salvadore Dores In da House


hurm...mlm semalam nk tengok fast and furious tp tiket abis..monyet tol!! penat aku pakai cecantik sbb ingat nk feelin2 red carpet kat curve...maklumlah semalam kan 1st day tayangan!! dah la aku minat citer tuh tup2 xdpt tengok..terkesima aku sbb tiket abis..ala xper..aku boleh buat filem sendiri membariskan pelakon yg handalan (kawan2 aku) untuk membawa watak pencuci jamban, pencacah najis n orng gaji..hahahha..ampun!!!!! mesti ramai yg akan tergelak dgn filem tersebut...pengarah nye adalah sapa lg x laen x bkn zud yg puaka ni la kan!!!

plan nk pg club tp xde mood..sume mcm busy..hurm..baru nk pecah dara pg club sbb sebulan xpg club..maklunlah ada perjanjian dgn ahli mesyuarat kebinet shah alam kan... nk menari terkinja2 sampai boleh pecah kan bumbung club tuh..hahhahha..terbodoh sudah! nk buat come back dgn penuh glamer n tersohor....itulah lagenda zud!!

kaya rabak terkopak terbelah, stylo melo, berlagak, act diva n meletop mcm Kimora...walaupun dia tuh ada 2 gunung..xbermakna aku xboleh jd mcm dia kan? hurm..misae@nurul suke kat dia tp nk jd mcm dia kene ada duit yg banyk...hurm..xper la..dok diam, pakai kaen pelekat kat umah,makan syogek@sirik, terkangkang depan tv lg bagus..pastuh hasil dtg....hahahah...hasil..hasil...itulah adalah kamus idop aku!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!