Tuesday, April 7, 2009

Kehangatan Semakin Terasa....

shoping? yeah..dapat jgk aku shoping...suke3!!! teruja sangat bila dapat shoping!! biar la apa orng nk kata...walaupon aku anak seorng ahli bomba yg berpangkt biasa jer tp mak ngn bapak aku cukup bagi makan,pakai,kasih sayang n segala- galanya..lg pon family aku bahgia..bkn mcm family sesetengah binatang yg berpecah belah!! porak peranda!! bercerai berai! pg la mampos mak ngn bapak ko pakai kete mahl ker, rumah besar ker, harta banyak ker n wut so fuck la tentang ko...yg penting bijik mak ko aku xkacau! ops!! sial kan mulut aku??? sesial-sial mulut aku lg puaka mulut ko!!! beware of me...jgn sampai aku ludah ko!!! BODOH!!!!

orng yg bodoh akan mengata di belakang...sangat babi n sial!! knp ko xboleh face to face nk gado ngn aku? takut???!!! huhuhuhu..ko tau ko lemah kan?! xperlu nk tulis kat blog ker, canang citer kat orng ker, mengumpat xkene tempat..sumpah mcm binatang yg kampung walaupon ko nmpak mcm seorng yg up 2 date tentang sesuatu walaupon natijahnya ko hanyalah percisan n najisan sahaja!! hahahaha..mmg mulut aku jahat..so wut??? away stupid!!!!!!!

aku paling pantang kalu orng jegil mata kat aku kalu bercakap dgn aku or marah ngn aku!! pantang dalam idop aku!! nasib baek ko kawan aku..kalu x dah lama aku simbah je air panas or kahak kat muka ko...biadap!! kalu ko xbuat ko xpayah nk takut....xpayah nk sound2 aku!! hanjenk punya sialan!!!!!

mmg kali nih aku nk marah..marah..marah...marah!!! orng sekeliling mcm sial! baek aku kawan dgn hamster or kucing...dorng tuh xde perasaan...aku dah ada 4 ekor kawan iaitu..3 ekor anak kucing bersama ibu mereka..hahaha..kelakar kan? setiap kali aku naek tangga kat flat rumah sewa aku tuh mesti aku cakap 'hi' kat dorng..walaupon dorng xblas balik...at least aku xsentap sbb mereka ialah binatang!! bkn mcm manusia yg sememangnya Allah jadikan sebagai manusia tp kelakuan n perbuatan xubah mcm binatang!! suck!!! azabbbbbbbbbbbb!!!!!!!!

xde mood-mood marah-

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!