Monday, April 20, 2009

TAK DE MAKNANYA

boleh ker seseorng tuh menjadi anjeng kalu membaca blog orng laen? perlu ker statemnt tuh keluar? vodoh sangat!!! ari nih xde mood...ada kawan tapi kawan xpaham kawan..bila xtolong mulalah buat muka! kuar statemnt lahanat! mmg mcm puaka! padahal aku xpenah nye xtolong kalu aku boleh tlg...biar la kan...bkn beliau bg aku idop!!

gigih kul 2 padahal janji kul 10 nk kuar pg buat driving lesen sbb ujian komputer dah 2 kali xlepas! tahniah...anda sangat bijak!! dengan usaha menaiki teksi bersama kakak ku arit....sampai2 jer kat saner tempat ujian komputer tuh dah tukar!! matilah peluh dah terpancut 1 badan!! kakak arit tetap bersama tema gebus beliau...shades!!!!! hahahahha...walaupon didalam wayang..tetap shades di mata!! hahahaha..siyes klaka!!!

susah ker ati dan perasaan korng kalu idop aku senang sekejap??!! susah mempunyai mereka yg mempunyai minda azab!! sedey...sedey..sedey...

dah xboleh tdo sbb jmpa harta karun paling bernilai..harta yg mengalahkan kegemilangan mahkota ratu England! harta itu ialah...laptop yg mempunyai broadband!!! hahaha...so, aku akan online sampai lebam!

ding dong bel...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!