Thursday, April 23, 2009

b-o-s-a-n

bosan bermaksud, aku xtau dah nk buat apa bila bosan! nak study mungkin mls sbb xske buku pelajaran, mungkin kat umah dah xde orng nk kacau sbb apis dah balik kuantan semenjak kene denggi...nak kacau meor? baek la dia tdo n besar kan telor puyuh dia tuh! hurm...nk lepak kat luar mls sbb panas! mlm pon panas?? mungkin kot sbb banyak sangat pahala kan?! jadi, guling2 atas tilam sambil menekan fon number orng yg layak di kacau pada waktu kemuncak aku menjadi sertan! huhuhu...mungkin arit yg aku xpenah terpikir nk bercumbu dgn dia sbb dia kakak aku akan menjadi mangsa untuk aku kacau smpai dia pon dah naek gemok dgn kemarhan itu!! hahaha..ampun....bila cal arit jer mesti citer benda2 merepek..yer la keje nyer x..tapi berangan mcm ada opis sendiri! konon nye ada table untuk buat keje opis la kat umah..call client la...hahaha..kami telah kembali ke zaman kegemilngan kanak2 riang pasca riang canda kami!!!

bila nk start buat asgmnt jer..mula la si penghuni neraka jahanam berbisik soh aku tengok tv, berborak kat fon, kacau orng dan yg paling terok ialah tido!! mungkin aku patut tdo supaya xkacau orng...ceria dan gumbira kalu life mcm nih berterusan walupon aku bosan..jeng3!!

nurul mmg monyet! bila aku gadoh ngn dia..mesti aku yg mengalah! nasib baek aku partner lesbian ko..kalu x...dah lama aku tarik wig ko! sian kat dia..adik dia sakit...kitorng berhadapan dgn 1 masalah yg sama..orng yg kita sangat sayang jatuh sakit!! semoga Allah meberi kerahmatan kepada mereka...

bila menonton wayang citer jangan tegur, maka aku akan berangan dan berfantasi yang konon nyer antu2 tuh sume akan kacau aku!! ahahaha...seb baek arit menceriakan suasana dengan menonjolkan kesengalan melatah bila terkejot...arit..arit..arit...hurm...asyik2 dengan dia jer....matilah!!! penceritaan nye..bila aku masuk jer panggung aku dah cuak sbb panggung kosong!!!!! ke manakah perginya haiwan2 yg laen? mungkin berkampung di rumah finaz atau niza...hahahah...panggung kosong ye kawan2!! rupa2 nya hanya 15 orng saje yg menyaksikan citer tuh...inilah Malaysian!! kalu citer melayu mesti xde yg nk tengok!! kalu citer omputeh yg babak nyer terjojol puting mesti ramai yg nk tengok walaupon kul 2.30 pagi( wayang midnite) hingga menyebabkan berlaku nyer pencemaran bunyi di dalam wayang...berdengkor!!!! hahahaha...

cuti jer balik..cuti jer balik...huh!! tu lah kalu dah xda duit jngan berlagak mcm ada duit! canang kat sume orng yg kononye ko belanja rm30 sehari!!! berlagak!! aku boleh jer idop dgn sepuloh ingit? siap tanggung bini@ nurul ag...bila dah xde duit mula la buat muka cekodok hangus ko!! huh...sapa makan cili mesti terasa kelazatan pedas cili tersebut!!!

epi belated bufday to my sayang..elin..to my nasty sexy awin..hepi bufday to yaa....

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!