Sunday, April 5, 2009

Melo el Telor


va..va..va..suker2!!! knp yer? semlm tngok fast n furious!!! sumpah best thap langit!! terdiam,terpaku...terkesima dgn aksi2 kat dlm citer tuh!!! hahahahah...gigih tungu tiket kul 2 a.m semata2 nk tngk citer tuh..aku akan tengok lagi citer tuh!! mesti!!!!!!!!


nak gaduh ker x? nk gaduh ker x? nk..xnk..nak..xnk....NAK!! yea!!!! aku gaduh lagi!!! kawan2 semua sediakan ayat2 puaka n rentong!!!! bala tentera aku sila lah ke medan perang!!!!!! keluarkan mulut2 loji and payung untuk menahan segala ayat2 yg akan di bals balik!!! hahahaha...aku tahu kemampuan korng yg suke menganjing orng!!!!!!!!! tahniah kawan2...akak syuker dik!!!!! sila lah berperang...aku akan menjadi pemerhati jer..pemerhati?????? matilah!!! xkan aku nk dok diam jer...harus la aku meludah kan skali!!!


blog nih nk citer gadoh jer kan? ok..wuts new??? fashion? style? lagu? event? aku akan update kan ok....c ya!

1 comment:

  1. kau ni memag suka cari gaduh dengan orang ea..
    mesti kau tak ramai kawan kan...

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!