Monday, March 30, 2009

Kemeriahan Kehidupan Kekamian


Syukur dp kawan yg memahami kehidupan aku sebagai lesbian..hahahha..bodoh la ko nih zud! sume baek n sporting...kalu sentap2 tuh biasa la...tp tu dah jadi makanan kitorng..makanan? orng makan nasi kitorng makan maki! stylo? berlagak? bongkak? muka kekwat? pemalas dtg clas? kaki shoping? clubing people? ha..itu lah mereka...bagi kan!!! nih sume Deevaners kat kolej aku? makan ati binatang2 laen tngok bila kitorng jalan ramai2! siap ada tros bogel sbb xtahan dgn kehebatan kitorng...wah!! angkat bakul kan? pedulik plak aku??!! dorng nih kalu ada je gosip akn cari aku..maklumlah aku ni kaki gosip! nk jadi parit hilton Malaysia..penuh dgn dunia glamer! glamer ker? sedey!

ada jer lagu n style baru..ada jer orng akan update kat aku..tahniah n syabas yer cik kiah! makin lama makin abis duit aku nk shoping pastuh online memanjang!!!pastu lepak kat tmpat yg ada clas jer...topik pon nk gempak jer..sah la propa kan!!! hahahaha..pg la mampos orng nk ckp apa pon!! mak bapak aku xmarah... dorng rotan n babap jer..najis2!!! skrng aku dh xgado ngn orng...mls!! xske n dah berubah!! terbodoh sudah ko menipu zud...bkn itu hobi ko ker?!! hahahahaha...diplomatik!!!!

nk start hobi baru..rock climbing...ROCK CLIMBING???? biar btol??!! xpasal2 jadi habuk tulang ko yg mcm tulang bidadari tu!! hahaha..terbodoh sudah! jeng3!!! jatuh ati la kat sukan tuh..tertarik dan menarik....jatuh ati mcm ati dah jatuh atas tanah...xper....patik akan usulkan kat permaisuri Norlida(mak aku) tentang perkara ini mingu nih jgk!!! xkira...nk panjat2 pastuh tendang orng kat bawah..hahahaha..kezianz!!

bila nk jmp lover? bila nk ada duit banyak? bila nk abis blaja? bila nk kawen? bila aku benti carut nih....??? hahahaha...bye....

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!