Tuesday, March 24, 2009

ronggeng ku bersuka ria

hahaha..teka la apa terjadi tgh ari td? aku nek keta ngn 'mereka'...aku tunggu bus...zud yg diakatakan kaya nek bas? propaganda jer tuh!!! itu adalah driver ok yg aku bayar ari2 untuk anta kesana ke mari tp bkn ke neraka! 'mereka' berhenti n menjemput ratu mulut kejahatan naek kete ngn dorng!! persetankan! aku pon nek la...sbb aku mls nk tungu bas! xpasal2 aku rebah kat bustop tuh sbb panas...maklumlah puteri lilin yg bakal ke syurga! hahahaha...

sok nk g jb! huhuhu..xsabar..tp duit nyer yang sedey!! hahaha...nk shoping..topshop????? xnk lah!! hingusan n percisan dah pakai! nk beli Armani plak! biar la miskin budi bahasa tapi kaya harta benda!!! hahahah..boley x? silalah ikot falsafah puaka nih! menghiburkan!!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!