Sunday, March 29, 2009

Kejelitaan Seorang Lesbian


baru balik dari JB..superb! mmg syeronok!! sume mcm sporting...mula2 mcm azab la jgk sbb hotel mcm kat chow kit tp last2 sume hepi mcm esok dah xde lagi...tp...kat Jb sume nye agak mahal..nasi lemak 2 hengget? bek aku beli nasi lemak cik bedah kat umah aku lg sedap! dah plak tuh..few people kat JB sangat bodoh 2 da max! aku agak terbangang bila kawan aku ckp ada orng tanya perbedaan male n female tu apa...terbodoh sudah!!! tangkap gambar banyak2 pastuh mlm2 mengumpat! xsempat tengok Spa Q sbb tetido!! persetan sama itu cerita..tension!!!!

sume orng xpandai tp jgn sesekali tunjuk kebodohan yg sangat melampau! terlau bodoh pon xboleh gak...bek mampos! ops!! sapa yg terasa jgn marah..meh la cili aku! aku tadah jork! kuikuikui...pedulik plak aku??!!! berubah la...kita sama2 berubah..bkn korang jer...untuk kebaikan bersama..sbb dah la ramai orng xske ngn kita pastuh kita berpecah mcm nih plak..adus! tensions mak! mak? ops! aku bkn mak nyah okeyz!

jumpa@lepak dgn geng2 rentong devis amat gumbira sbb ada jer benda nk bahan! arit? of koys salu kene bahan n tukang karut yg bakl meniti jalan ke neraka adalah finaz! aku? dok diam jer..xgelak pon..hahahha..tipu3!! sngat tipu! nak pakai apa wedding finaz nnt??!! help me...ok..kalu xde idea sangat aku akan pakai dress yg panjangnye sama tinggi dgn menara KL..hah! melalak la finaz kan?!! silap2 x jadi bersanding!! hahaha..

sudah3! berhenti mencarut! nk balik nk tdo sbb td sakit perot yg teramat sangat!

hurm 2 update? aku semakin jelita? timaaaaaa kazeeehhhhh...kamoo sume boleh menilai aku dari segi luaran jer..bkn dalaman terutama dalam spenderz! hahahaha...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!