Sunday, March 15, 2009

permulaan...penceritaan dan omongan....

hurm...caner nak mula ek? baru ada bolg...sume orng dah ada banyak page aku nih baru nk mula...xper la kan..?

banyak benda nk citer..nk omong n bg tau...sume nye akan bermula di sini..pasni sume citer aku akan menjadi tatapan orng ramai untuk di jadikan panduan kehidupan??? hahahaha..panduan ker???

bemulut jahat,berlagak,pemalas, bongkak, takbur, pembazir dan macm2 ag la perangai syetan ni rajim tuh ada kat aku..walaupun aku nih bersetan tapi hati baek..kalu x..xkan zud ramai kawan kan?

korng akan baca ayat2 yg menganjing orng, menghina n mencaci ceca orng kat blog nih..kalu xske xpayah la baca or kalu korng nk jaja citer pasal aku dipersilakan...nt aku jd lg femez!! hahahah....

FAMILY?

banyk benda nk citer pasal family aku...ibu? sakit....sedey la..xtau nk mengadu kat sapa kesedihan hati nih..sume ingat aku hepi mcm xda masalah....huh!!! nk citer kat kawan? xnak la...mesti korng mengata belakang kan? ops! adik beradik aku mmg superb! mmg best n bapak aku? mesti la hot!!! bak kata arit bergetah...hahahahaha

KAWAN?

vovovovo..kawan aku teramat la ramai sehingga membina populariti yg sangat menjulang..hahahaha...xnk la sebut nama kat sni..kalu ada gambar korng nnt aku mask kan...

LIFE?

songsong???? ya ampun!!! sapa yg tabur fitnah nih??? vodoh la...zud mana ada songsang...shoping??? sumpah aku xbole kalu ada duit banyak...confirm abis...biarla..duit aku!!! suke gelak....yg paling puaka yg akan buat aku gelak hilai tawa ialah mereka di devis...no heart feelin!!! ko nk kutuk atuk orng pon dorng xkesah!!! aku boleh mengilai sampai 1 hartamas dengar...hahahaha..tipu3!! ske lepak n ari2 lepak...hujung mingu mesti kat devis hartamas..ari biasa? xnk la bg tau..nnt ada paparazi plak!!! no camera plzzzzzzzzzzzzzz!!!!

STUDENT?

la....aku nih blaja ker? hahahah...blaja kat s alam..lembah yg penuh glamor n orng2 kat sini berbilang jenis..hahaha..kanz3??? kawan2 kat s alam mmg best..tuh jer...

so...tungu la blog nih akan di update setiap ari...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!