Monday, March 23, 2009

Banyak Cite

lama x updapte blog nih...so kerinduan yg melampau nk bercerita n meluahkan perasaan...since khamis kan?

hurm nk mula kat ner? perjumpaan dgn kakak2 n abng2 kat devis? dorng dah bz nk cite apa nk pakai masa kawin finaz nnt...sume verengan nk kalahkan perantin ari tuh!! mati la ko finaz! aku akan lagi meletop dari ko ari tuh! hahaha..harit akan dtg bersama gaun yg panjangnyer 20 meter! hah! sentap!! hahahaha....cacing, akira, aku, arit, ebo n laki2 yg laen nk pakai putih n yg pompuan plak hitam x silver! aby n fara tempah baju kat arit n niza n amin sebagai pengepit@ pengaring finaz n is ari tuh!! hahaha..suke3! exited yg teramat la finaz kahwin nih!!! mcm event of da year kitorng...pastuh niza plak nk tunang..aku xtau la mahayam sekor nih tunang nnt..mesti kecoh binatang2 peliharaan dia dtg!

ari sabtu lepas nk g sunburst tp last minit xnk masuk...cacing n is je masuk..ramai orng sangat n terlalu ramai yg hot! kan terpancut kang aku jgk yg susah! hahahaha..ops!

next citer ialah kawan2 yg susah la di nasihat n di sekolahkan..susah la bila orng yg xberapa pandai tp bila orng bg nasihat buat mcm angin tgh berlalu..huh! stupid dupid ini orng! nasihat aku ialah bertaubatlah n bertaubatlah sblm orng xske kat ko..plz3! x pon ko pg la bunuh diri supaya idop kami lg senang! hahahha...werk!

arit semakin laku..huh! kekwat kan? bkn maen lagi kaunter dia ramai org singgah..hahahha..maklumlah susuk GLAM dia menjadi!! ops3!!!

hurm..ibu? gettin better n dah boleh mengilai mcm dulu..sukeeeee!!! miss that moment okey! yg paling gempak ialah ibu nk jodohkan aku dgn Ayu! matilah! dah la aku lesbian...siap adik aku ckp kalu aku kawin ngn Ayu anak aku mesti comel sbb ibu ngn ayah dia hot! hahahaha..terbodoh sudah! xnk3! xpuas idop weh!

asgnmnt plak mcm taufan dtg nk musnahkan sume karier aku..dah la banyak...aku akan ke JB rabu nih nk buat asgmnt! huhuhu..xsabar!! dah la orng yg aku xske memonopoli trip nih! fuck ya! like i fuckin bout u...never ok!!! daaaaa.....nak gado!!! suke3!

nk citer per ag? dah la kan?

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!