Monday, March 16, 2009

kebodohan orng yg berumur 30-an

bodoh bin bangang punya orng tua!!! aku blaja..bkn keje...walaupun aku ketua rumah belom tentu sume salah tuh dtg dari aku..i did my part ok!!! orng laen yg xbayar aku plak yg kene...bodoh la!!! dah tua...duit rumah yg banyak nye nak beli makanan kucing jer tuh pon nk buat gempak! mmg super duper bodoh!! padan muka ko ibu aku dah masuk campur n kene smash ngn ibu aku!! hahahaha..hepi gla!!! dah nampak sangat miskin nye ko tuh smpai duit banyak tuh pon nk kecoh2! aku relaks jer...nk gado? jom!! aku no hal...untuk ko pemilik rumah-jgn nk jadi bodoh n bahlul ok!! sesungguhnya ko bergaduh dgn orng yg salah! this is zud ok..blaja malas tp gaduh bagikan....

huh! kebosanan? knp erk? sebab sunyi kot? ala..rindu la nk ada lover..tapi sapa? sapa yg sudi? xda kan? yerla..aku bkn hot..low profile jer!! hahahaha..tipu3!!!

spa Q??? huhuhu..sume berkampung kat umah aku nk tengok citer tuh..mmg superb...hurm...nak jadi Julia boleh?? hahahahaha....

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!