Thursday, July 23, 2009

Dah Habis Dah

apa yang dah abis nih? semua benda makin ari makin selesai...alhamdulillah!!! sukur..sukur...walaupon persengketaan dah hbis tapi aku tetap ada masalah dengan haiwan2 yang selalu dengki dgn aku...huh!! semoga ko idop dgn dosa yang melimpah ruah!!

report : mlm tadi maen pool kat AC! best! afta that pg Devis Hartamas....kami meraikan dgn cara yang sehat! bkn ke club! bkn bermaksiat di rumah! fuck off! jgn jaja jual cerita murahan ko tuh sbb lagi banyak ko mengata lagi melimpah rezeki aku....

next chapter : aku suka gelap..tak suka lampu..tak suka siang dan pecinta malam! bukan bermaksiat..tatapi gelap memberi ketenangan! yer...ketenangan..bkn tendangan! kalu siang....sume benda kita nampak...makin banyak yang kita tengok..makin bertambah la masalah kat otak! jadilah pecinta malam...sebab malam mendamaikan....

ini malam terakhir aku bermahkota kat shah alam! besok aku akan berangkat ke istana negeri iaitu Balai Bomba sepuloh tingkat! sempat jgk berjumpa dgn sahabat2 fakulti aku...feeling2 sedih nak tinggalkan Shah Alam...owh tidak!!! sori aku menipu....

bye2 sume..aku akan make sure party kita akan berlansung dengan gah nye dan menjadi lagenda sepanjang zaman...muax3!!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!