Friday, August 7, 2009

Lamanye....rindu ker?

lama nye x update blog...rindu ker? mesti lah tak kan?! kene rindu ker.....neva!
banayk benda nak update tapi x sempat update...ni sume angkara pencopek laptop aku setahun lepas! ibu dah xnak belikan laptop or apa2 sbb beliau kata aku cuai! cuai ker?!

mcam2 benda berlaku masa coti...gaduh la..konflik la...tapi mesti la banyak yang ceria dari yang duka...contohnye..kerja di Salvatore Feragamore selama 5 ari..kononye nak kerja sampai 3 mingu..tapi...aku di perlakukan sperti hanjenk yang kelaparan..bukan kelaparan makanan tapi kelaparan duit! mak ai!!! mmg aku diperdobohkan oleh si putih yang kuat mengampu untuk naek pangkat!!! pastuh ada plak persengketaan bangsa!!1 konsep apa nih?!! fuck u!

lepas benti keje..aku dok umah jadi suri rumah yang waktu sarapan nye pukul 2 ptg!! hahaha..glamer x?! mesti la kita kene tdo cukup..untuk kesejahteraan kulit...kulit pon nak sejahtera ker?! mmg bodos! yang paling penting...buat kuih dengan ibu..ops! bukan kuih..kek! buat kek batik, kek lapis sarawak, kek warna2 yang aku xtau namanya...aku tukang pukul telur, tukang masuk kan acuan dan ibu pemberi arahan yang paling berjaya! tidak! aku menipu..aku tolong skit jer...yang paling banyak aku tolong ialah MAKAN!!! mmg best! nak2 adik2 aku yang pelahap tuh...mereka hanya berhenti makan sewaktu tido jer....

rindu kat Istana Shah Alam..tapi aku xnak balik saner..nnt xde duit..bila dah balik sane mesti 24 jam mesej ibu tanya buat apa...yer la kan...rindu....xsabar nak merialisasikan impian untuk berparty pada semester depan!!! fiza dan yang laen...mak harap korang menjadi tunjang bersama...mak?!!

muka surat baru : aku kat taman negara!! baru sampai td...xsabar nak meredah nak meredah hutan bersama finaz, is dan ebo....kamilah kanak2 riang...arit x ikot..ala...mesti bosan!! kami dah x macam dulu..hurmmmm...rindu la....

nanti kita citer ag k?

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!