Tuesday, August 11, 2009

Jangan Bermain Dengan Air?

knp jgn bermain dgn air plak? sbb masa aku bersiram di sebatang sungai di taman negara aku hampir lemas...nasib baek penyelamat yang gagah menyelamatkan aku!! gagah ker? neva! cuba bayangkan kalu aku lemas? mesti ramai setan2 berparty kan?! owh tidak..aku masih di sayangi....syukur! sume citer taman negara berakhir dgn riang dan gembira tanpa ada cacat dan cela..maka suke la aku!!!

semester baru dah nak mula...kene belajar rajin2 walaupon azam yang sama di borak kan setiap semester! owh tidakkkkkkkkkk!!! result sem 6 menyenangkan ati aku...tapi xde la gembira sampai nak terguling2 girang kan! maka...kawan2 kita bekerja keras la yer final sem nih...keras ke lembik ke sume tuh sama jer...xde beza nya!!! kepala kami pabila menjadi satu.... setan, kau milik ku....yerk?! berdozaaaa la aku....

rindu kat kamoooo...boley la kalu tipu skit....

bye!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!