Monday, August 31, 2009

aiyo kakak!!! dah merdeka nih...

hurmm...seram tol bila cakap merdeka nih..maklumlah budak2 umo mcm aku nih mana la nak paham sangat erti merdeka nih..nak menghayati pon belom tentu ag..sume sibuk nak sambut berparty dan mabuk2 dan party2 liar yang konon nye baru la budak bandar!!! hahaha...klakar la!!! cermin diri skit...ke aku yang kene cermin diri aku?!! eh xla...dah cantek dah...aku sambut kat Melaka bandar bersejarah! sambutan ke kalu tersekat kat Jonker walk tepat jam 12 malam? ops! bukan sambutan tuh..terkilan pon ada...sepatutnya aku menjerit merdeka pada waktu tu...hehehehe..seb baik x jerit..aku cantekkkkkkkkkkkkkkkkk!!! hahaha..penghinaan....

Selamat Hari Merdeka Insan di Malaysia....aku bervangga menjadi rakyat mu....

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!