Monday, August 17, 2009

PERCISAN!

ada kawan yang xde hati budi dan perasaan dan tidak tahu menghargai jasa dan budi orng laen! yes! yes u r....ko plastik, bosan dan otak ko yang benak tuh x berkembang kononnye bila bersama kitorng! fuck u!!! aku rasa binatang pon ada perasaan and maybe ko ni lagi hina dari binatang! kita kenal dari kecik! naek scoter macam rempit! jatuh motor sesama...curi kete mak bapak sesama...menipu orang sesama....lepak starbucks tetiap mingu...kongsi duit macam kapel...hari2 msj tanya kabar n now...ko buang aku mcm tuh for the sake of new frens?????!!!!!!!! new frens of u??!!! i will never give a fuck to them!!! go ahead!!! u r dead....!!! dead!

huh!! aku mencarut cakap fuck! itulah kawan!! aku xde masalh dalaman macam masalah tenaga batin tapi aku manusia yang ada otak bijak berpikir walaupon kurang bijak dalam pelajaran! mulut mmg jahat..tapi hati baek....kawan..kawan...salu ada masalah! kalu La Dolce Amira ada masalah dgn keluarga...aku? aku bukan paranoid! bukan! bukan!!! mungkin hidup aku akan dibukukan mcm Amira...tapi x cukup power sbb klimaks xde ag...hahahah...sori aku plastik bila gelak...bodoh!


Chapter ceria : wah3!!! permulaan clas yang malatop!!! mmg best! lecturer pon clas..pakai bag coach! coach??!! bukan puan coach tau...ini sahabat yang laen..mulut pon boleh tahan...hurm....aku harap aku akan ceria mcm wonder pets yang sentiasa menyanyi!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!