Thursday, August 27, 2009

HAHAHAHAHA

e...segan nye nak menulis ag...lama dah nih x update diari tipu aku nih..tu la salu menipu jer kan..seb baek bkn plastik dowh! hahahaha...vodos! aku semakin gembira seperti mana ko gembibra dgn idop ko..sumpah x kesah ko ada ke xde dalam idop aku...ko ni manusia yang bangang!!! dah..xnak cakap pasal baruah tuh...

hohohoho...clas semakin penat!! perancangan nk berparty semester nih menjadi semkain rumit bila ramat mulut2 itik yang beriya nk bagi idea..huh!! move or stay away of my life!!!! exited ok nak raya walaupon pose nyer sekerat ari jer....eleh! korang mcm pose penuh??!!! aku xtipu pon....tp kan...aku exited raya mcm aku pose penuh plak..hahaha..pedulik ke ibu aku...aku nka make sure raya pertama aku nak buat baju yang panjang nyer sepanjang rumah aku...mungkin boleh buat langsir kot...xpon cadar katil...sudah! berhenti merepek!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!