Saturday, July 18, 2009

hati rabun yang gembira

blog aku xde gambar la...aku xske femeskan kawan2...bkn nak femes sendiri tp aku sendiri pon xfemes!

buat pertama kali nye mencemar duli makan kat sek 3 shah alam....medan selera yang baru dibuka..medan selera??? mak ai....bagan gila ayat aku! mungkin aku boleh mati lemas dengan asap kat sane tp atas kesedaran diri yang xde duit makan je la kat situ sebb tempat tu murah gila! kalu bawak spuloh hengget pon kita boleh bawak keluarga dengan keturunan nye skali minum air kosong kat situ...

akhirnya merasa jgk malalui karpet merah walaupon tiba pada jam 8.30 kat shout award! red karpet mende nye.....jalan tar ada la...lambat gila! thanks to farah sbb bg pas kat kitorang!! muax3!!! walaupon aku dengan awin je yang pergi ke sana tapi kami berjaya memeriahkan suasana mengalahkan persembahan si montel yang hitam berantaikan emas dari lombong emas afrika...werk! apa2 pon event tuh mmg best!!

xnak cakap banyak2 la...nnt kawan2 baca...bila kawan2 baca ramai yang salah anggap! buat la blog...speak ur mind out!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!