Monday, July 6, 2009

i am naked!!





used to be naked! y? cost a new life to find a new chapter of life and become a normal human being!!! damn!!! aku boleh ckp omputeh!!! correct me plz....hahaha

knp naked? mesti la...kalu x naked mesti susah nak terima perubahan kan?

wuts new??!! pulau perhentian?! ciptaan Allah yang sangat membuatkan aku teruja sehinggakan kulit aku terbakar mcm udang panggang!!!

bermula dengan perjalanan yang amat memenanti kan..owh tidak...tidak mungkin aku akan melakukan nye lagi...9 jam ke kuala besut?!!! kalu la aku berduit mesti aku nek flight. .di sebabkan dasar kesedaran kesusahan diri maka aku menaiki bas!! bas ok!! arit yang selama nih berlagak xnk naek bus pon naek bus!! mari lah kita gelakkan dia!!!

perhentian was hot!!! i mean people and the place it self was hot!!! mcm2 benda berlaku...ada adegan manusia berusaha mencari kawan baru ala2 rancangan my new BFF tuh..adengan teruja mcm xpenah pg pulau...adegan ..adegan...hahahaha...

sekumpulan wanita cantek (termasuk arit) dan aku menetap di rumah yang layak masuk rancangan bersamamu telah kami sewa sepanjang di sane!!! azab weh chalet tuh!!! tp xper...bajet!!!! RM35 semalam...

berbogel di tepi pantai!!! jgn tanya ok...lucah sangggattttt....cuci mata dowh!!! ramai awek kat sane...penipuan ok!! tapi aku xpaham la kenapa Malaysian yang aku jmp kat sane berlagak mcm dorng sangat hot kat sane..matilah!!! mat saleh plak yang terhegeh2 nak senyum n membalas senyuman!! yang penting rakyat2 perhentian superb best!!! party all night long!!!!!!!!!!!!!

makanan kat sane sangat sedap!!! walaupon mahal...tapi xper...ati tetap gumbira!!! snokling...soekling...snowkling?? ala...mcm mana nak eja nih..hah! superb!! aku lemas sampai 3 kali ok!!! seb baek panjang umo!!!

apa2 pon aku enjoy!!! sangat!!!

1 comment:

jangan komen kalu tak paham!