Monday, July 13, 2009

1,2,3..4

hurm....mlm td pg andalus kat Damai..hurm..ramai umat manusia kat sane...tetiba ternampak kereta hantu kerinting..kancil bewarna putih..hahahaha..layak la kot! ko mmg hantu pon!!! hantu....takut!

ari ni last clas untuk sume subjek..hurm..boleh la study pasni..study ker? hahahaha...asgmnt plak?! caca merba jer la dek non! dek non? ala...rindu la kat puan Coach! tengok blog dia pon jadi la....

aku dah baek ngn kakak gem...yer la kan...gay partner mana boleh gado....aku xde gay partner laen..cume ada lesbian partner je yang suke kat mat rempit yang ada nouvo dan evo! hahahaha...ampun kakak!

mungkin sekarang aku tgh2 pura2 busy dengan aku punya final asgmnt dan study untuk paper mingu depan..aiyo!! caner nih...sapa nak jadi aku?! mesti la orng xnk kan sbb aku jahat...hahahaha...persetankan!

cant wait to see Harry Potter bersama askar2 aku yang bernama mizan dan mira...dorng tuh rantai nyawa aku....love u broda and sista!

farah jumpa aku ngn awin td...bg tiket untuk shout award!!! shout award? apa tuh....kampung x sbb xtau? ala...pura2 tau jer la...

da..

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!