Wednesday, July 22, 2009

Pukul 8 yang kurang indah...

apa lah dugaan aku kan?! baru je nak je nak tdo dah kene kacau dgn HANTU! hantu btol yer!!! matilah!!! tgh baring2 kat dalam bilik ada rambut kat atas tilam aku....asip xde. dia pg bintang...aku kat bumi...mesti lambat lagi dia nak balik....hozmate laen sume tdo! ala...caner nak tdo mlm nih....aku terpaksa membuat maraton ke bilik dgn perasaan yang takut!

btw, aku baru sahaj habis menduduki peperiksaan kertas akhir semester 6!!! wah3!! ayat very da malatop!! mcm dah grad plak kan..ala xper..feeling2 jer...mcm biasa...aktiviti wajib ialah meraikan walaupon keputusan nye agak sedey jgk! ha! adalah tuh mulut2 longkang bau taik binatng yang merepot nnt!! vodoh! yang paling best ialah...secara rasminya dan tanpa ragu2nye aku dah baek dgn Puan Dior!!! my god! x sangka rupanya manusia yang sememangnya ati mcm bintang tetap mcm binatang yang porak perandakan hubungan group2 aku dgn Puan Dior! pelok skit...muah..muah...laga2 pipi ken...hahahha..kepada binatang yang berbinkan manusia tuh ko tunggu aku asid lidah ko!

mesti la rindu UniGosip aku!! idop yang penuh glamer kat kolej!! coti semester sebulan!!! next sem dah sem akhir...ala...mana nak cari peganti Puan coach yang akan menayang handbag dia dan Puan Dior yang feeling2 clas...chop! tidak dilupakan clasmate yang sangat melatop dan juga kawan2 aku yang best walaupon kami salu gado! yang berangan nak bertunang tahun depan pon ada...aku merindui kamu sume!!!!!!!!


apa nak buat masa coti? holiday ag? hurm...boleh la...yang penting nak jumpa nyaee aku..nenek aku la...orng jawa kan...rindu gila! adik aku plak dah sambung blaja jat Unitar...blaja elok2...cari peganti keldai ok!!!!

da...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!