Thursday, July 16, 2009

shout ur mind OUT!

my..my..was invited to shout award!! shud be owesome! mesti jumpa ramai artis2 walaupon i sendiri yang artis sebenarnya...kawan2 sume nak pegi...kalu mcm tuh pg jer la...ari jumaat kan?! aku nak tempah baju yang panang kainnya meliputi meja makan perantin...werk!

penat gila2 tahap maksima yang impak maksima...bz dengan asgmnt walaupon manusia yang bodoh mengenselkan apoiment dengan aku last minit sebelum di interview!!! bodoh mcm badak! stupid and ugly! ugly!!! maintak2 ko terjunam jatuh kolam!

event yang best kat clas ari tuh...bak kata arit walaupon majlis cukur jambul itu adalah event...maklumlah mak saleh hitam celop! hahahaha...majlis perpisahan bersama encik zubli sangat2 menyentuh ati...owh tidak!! aku menipu!!!! tapi best...makan bersimpuh kat fakulti...sume tanya knp aku duduk bersimpuh...sebab...perot aku yang ada bayi 89 bulan nih tersepit!!! pastuh sesi beramah mesra bersama peminat termasuklah bersama puan coach!!! lepas rindu mak kat ko nyah!!!!!

sesudah itu hasrat menemubual badak tak kesampaian sbb kononye dia ada emergency! fuck u liar! aku memerah otak aku yang sangat bijak geliga bersama cendiakawan2 yang laen memikrkan altenatif nak interview orng laen termasuklah pak cik sidah yang comel!! hahahaha...

lst2 interview black mentor....gosh!!! penat!! balik kul 2 pagi...stay up edit video sampai kul 10 pagi!!! tak tido nyah! bengkak mata aku...dah x cantek dah!!! hahaha...lewat anta asgmnt pon ye jgk....tahniah encik zubli..fiza dah jadi kawan wife u...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!