Tuesday, July 7, 2009

naked me...

hahahaha..tq kak tania...snorkling yer...omputih i xmcm affa..perfecto!!! werk!!! btw...muka aku dah mcm udang dah nih!! dah jatuh dah market....bak kata kawan aku...xper nok..walaupon ko xcantek aku tetap nak kawan ngn ko...hahahaha..ayat plastik tuh!!!
caner la nak elokkan muka nih...dah salu sangat mengata orng..bila kene kat diri sendiri mulalah rasa rendah diri..nak kuar umah pon segan....arghhhhhhhhhhhhh!!! tidak!!! hidup mesti konpiden yerk! walaupon aku naek bus nak kelas orng tengok aku mcm tengok sotong tengah berjalan tapi aku tetap vergaya yer!!! unsur2 takbur disitu...pedulik ker aku?!!!


asgmnt makin banyak...kamis nih dah test...mak yan kata susah! aiyo..kene study nih...matilah azam palsu di situ...xper la...tawakal jer la kan...seperti yang aku tekan kan aku pemalas untuk belajar! bergaya??!! bravoooooooooo!!!!

next chapter! murid2 sila bukak buku nota anda....cikgu nak ajar mengumpat nih!!! kawan2 skunk suka jadi plastik! saper erk? hurm..nak la nyatakan..nnt terberak sentap plak nnt! biarlah...bak kata insan paling miskin kat dunia...ur best fren can b ur big enemy! ops! x letak nama sapa2 pon eh! nak cari kawan baru?! go a ahead...wether u buy or work hard to get one! hahahaha...

nak puasa...argh!! tidak...bulan yang menghalang aku membuat dosa...hindarkan ku dari syaitan! ayat penipuan di situ....

nite2!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!